vrijdag 14 november 2008

m'n nieuwe bril


Voilà, bijna vergeten. Reeds twee dagen ben ik de trotse bezitster van een nieuwe ECHTE leesbril... Niet zo'n goedkoop prulletje waar ik al maanden lang mee zeul... neehee.. een bril van echte opticiens...
jaaaaaaaah, de jaren vorderen ook bij mij.

Ik probeer er gelukkig om te zijn. Niet een zoveelste teken van ouderdom, maar gewoon... een extra accessoire om mee te pronken.

Pronken doe ik de laatste tijd niet zo vaak... of niet écht, niet met m'n hart en ziel...

Dat heeft dan weer met andere dingen te maken...

Ik tràcht te pronken, omdat ik niet wil toegeven aan de rest van de wereld wat er onderhuids gebeurt.
... en door te doen alsof, hoop ik ook mezelf te overtuigen dat alles gewéldig verloopt...


Ik heb een nieuwe bril :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten